onsdag 1. august 2018

Bye Bye Bali - you were really great!

Siste dagen på Bali!! Vi har så vidt begynt pakkingen, Zano er ute og får seg ein siste surf, eg jobber iherdig med brunfargen og jentene har nettopp sett om dei har funne nokre barn som dei kan gi kle / ting til som ikkje under nåken omstendigheter skal bli med oss heim att... note to self: Ikkje pakk med kvite t-skjorter osv, for dei forblir IKKJE kvite etter å ha blitt levert inn til div vaskeri...!

Vi endte altså opp med å bli to veker her i Uluwatu-området, og heile perioden har vi tilbrakt saman med Alex, William, Liam og Chloe fra Hongkong. Hongkong. Eg veit veldig lite om Hongkong og korleis eit liv fortoner seg der, så eg har spurt og gravd og kjenner at eg er veldig nysgjerrig på å besøke dei! Vi har fått nye venner for livet, og det er utrulig fint å oppleve. Eg veit at vi kjem til å møte dei igjen....

I går feira vi Leona sin 10-årsdag! Det blei ein nydelig dag! Først fekk ho ri i to timar, bl.a. på stranda, og seinare spiste vi middag og kake på hennes favorittrestaurant The Alchemist. Vi hadde bestilt kake på forhånd, og då vi kom dit hadde dei laga til langbord til 8 personar og hengt opp masse ballongar og gjort det skikkelig fint! :-) Det viste seg at det (dessverre) var live musikk her denne kvelden, men då dei kom ut med kaka med tente lys sang bandet bursdagssangen til henne - så ikkje så gale at det ikkje er godt for noko!

Føler vi har levt litt farlig den siste tida... Ein dag i sist veke våkna vi av jordskjelv, og det viste seg at det målte 6,4 på richters skala. 14 døde, men det var på naboøya Lombok. Dagen etter utbraut det ein brann ca 15 min frå der vi bur. Vi satt og spiste lunsj og såg den eine brannbilen etter den andre komme susande forbi, og svart røyk steig til himmels. Etter ei lita stund såg vi dei samme brannbilane komme tilbake, og det viser seg at dei ikkje kan kople seg på vannet der brannen er, men dei må køyre tilbake og hente vann fra et vannlager! Enormt ueffektivt, og vi var sikker på at dette ikkje kom til å gå bra i det heile tatt (skjedde ca samtidig med brannen i Athen). Heldigvis viste det seg at ein ikkje skal undervurdere brannvesenet på Bali, for det endte med at kun 10 bungalows og litt av eit hotell blei skada. Heilt utrulig, spør du meg.... Så; i løpet av perioden har vi altså opplevd:
- vulkanutbrudd opptil fleire gangar
- jordskjelv to gangar
- stor brann rett ved der vi budde

... kanskje det er på tide å dra heim?? :-)

Vi har kost oss veldig på denne turen! Vi har hatt skikkelig godt av den. Eg har hatt godt av den. Føler eg kjem heim med ein annan energi enn eg hadde då vi drog. Eg hugsar eg var veldig spent på korleis turen ville bli, om noko ville skje med jentene, kor sjuke vi kom til å bli av maten, håpte at vi ikkje blei robba osv. Men Leona har kun kasta opp ein morgon, og det har vore det heile. Kortet mitt blei angivelig hacka sånn ca midt i turen, men banken oppdaga det før pengar gjekk ut og fekk sperra kortet. Vi har ikkje mista noko eller fått anna enn skrubbsår. Så; vi har fått opplevd så masse og har så mange gode minner å ta med oss. Jentene har utvikla seg sånn i engelsk og fått nye vennskap. Dei har fått sett kor fattige mange er, kor stort problem søppel er og kor heldige vi er som bur i Norge. Dei har lært seg at vi skal vere høflige med alle og at det er viktig å vere åpen. Leona har allerede bestemt at ho og venninna Sol skal reise til Bali når ho er 18 - skulle ikkje forundre meg om det kjem til å skje, så målbevist som ho er. Men då smiler eg inni meg, for då tenker eg at vi har oppnådd litt av det vi ønsker. Vi vil gi dei reiseglede, og vi vil at dei skal sjå at dersom det er noko du vil så kan du få det til.

Zano; We did it!!!!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar